FLYTTA KUNGLIG MED

JORDGUBBSPRINSEN

Kontorsflytt

STOCKHOLM

Snabbkontakt

08-408 245 15

Maila och fråga

info@jordgubbsprinsen.se

Kontorsflytt i Stockholm

Varje vecka hjälper vi företag till nya lokaler. Ofta inom Stockholms innerstad men även i förortsområden eller till eller från andra städer. Att flytta en verksamhet ställer högre krav på planering och koordination av flyttuppdraget. För vår del handlar det om att hitta flexibla lösningar för att anpassa vårt arbete till vår kunds arbetsgång.

STOCKHOLMS MEST REKOMMENDERADE FÖRETAG

5 ÅR I RAD!

Minimera störningar

Vi eftersträvar alltid att minimera flyttprocessens störning på verksamhetsdriften. Målet är att kundens arbete ska kunna fortgå ostört under flytt-tiden utan avbrott. För oss är detta tillfredsställande utmaningar som kräver kreativa lösningar. Att utföra flytten under helger kan vara ett bra alternativ som löser många samordningsproblem.

Så går det till

Normalt erbjuder vi följande tjänster i samband med er kontorsflytt:

1- Packning av kontorsmaterial samt eventuella demonteringar och emballering av möblemang. Lägger grunden för en säker transport mellan adresserna.
2- Bärhjälp och Lastning, Säker lastning i flyttbilen inför transport.
3- Transport och lossning, Lossning och bärhjälp av gods till anvisad plats på det nya kontoret.

Kostnadsfritt kontorsbesök innan kontorsflytt

Efter en första kontakt inleder vi med ett kostnadsfritt kontorsbesök för att skapa bästa förutsättningar för ett kostnadseffektivt offerterbjudande. Under besöket går vi igenom era lokaler och noterar vad som ska flyttas samt era specifika önskemål. Vi lägger stor vikt vid att samla komplett information för att bygga en bra bas inför det fortsatta samarbetet.

Vår fokus vid kontorsflytt

Vår absoluta fokus ligger i transportera era tillhörigheter tryggt och säkert till er nästa verksamhetsplats. Under vägen dir tar vi fullt ansvar för att godset ska komma fram i samma fina skick som innan vi hämtade det. För att säkerställa detta plastar vi alltid in känsliga möbler och skyddar med flyttfiltar under transport.

Våra flyttkillar är utbildade hos oss och har erfarenhet att hantera ert bohag med omsorg, ansvar och respekt. Vi finns för er med flexibla lösningar och ansvarsfull och trygg hantering genom hela processen.

snabb offert

Skicka en gratis offertförfrågan online och enkelt så kommer vi höra av oss inom 24 timmar.

Kundservice

I vårt första telefonsamtal går vi igenom alla väsentliga detaljer gällande er flytt.

FAST PRIS

Med vårt fast pris kan ni känna er trygga med att allt ingår. Inga dolda avgifter tillkommer.

Magasinering vid behov

Sammanfaller inte utflyttningsdatum och inflyttningsdatum? Vi kan alltid erbjuda mellanlagring på vårt magasin i Hägersten. Här har ni trygg, torr och uppvärmd magasinering. Ekonomiskt effektiv magasinering när både inflyttning och utflyttning utförs av oss.

Detta ingår i kontorsflytt

  • Transportörs-, och ansvarsförsäkringar hos Trygghansa
  • Flytt i enlighet med Kontor 2003
  • Fritt lån av flyttkartonger
  • Inplastning av känsliga möbler
  • Skydd med flyttfiltar
  • Fakturering med 21 dagars betaltid

Återvinning vid kontorsflytt.

När ni flyttar, passa på att rensa bort det ni inte behöver! När vi ändå är på plats så hjälper vi er gärna med återvinning och återbruk. Vi hittar nya hem för era gamla saker och möbler. 

Brinner för service

Vi brinner för service och lovar att göra vårt allra yttersta och bästa för att ge er en fulländad kundupplevelse.

Bättre vardag

Vår eviga strävan är att göra din vardag bättre och din flyttdag till en positiv och stärkande upplevelse.

Trygghet

Vi har full försäkring och hanterar alltid våra uppdrag på ett ansvarsfullt och tryggt sätt.

Familjeföretag

Vi är familjeföretaget som erbjuder komplett flytt och städservice i Stockholm.

Alltid fokus på kunden

Från den första kontakten och genom hela processen ligger vårt fokus på dig.

Flexibilitet

Vi finns för dig med flexibla lösningar då varje uppdrag är unik.

Magasinering

Vare sig ni behöver mellanlagra i samband med flytt eller långtids magasinering så har vi utrymme för dig och er.

Läs mer

Uppriktiga Kundomdömen!

HÄR FINNS VI

Kontorsflytt i Norrmalm

Kontorsflytt i Kungsholmen

Kontorsflytt i Östermalm

Kontorsflytt i Nacka

Kontorsflytt i Vasastan

Kontorsflytt i Lidingö

Kontorsflytt i Bromma

Kontorsflytt i Solna

Kontorsflytt i Täby

Kontorsflytt i Ekerö

Kontorsflytt i Värmdö

Kontorsflytt i Sollentuna

Kontorsflytt i Danderyd

Kontorsflytt i Södermalm

Kontorsflytt i Vällingby

Kontorsflytt i Järfälla

Kontorsflytt i Södertälje

Kontorsflytt i Årsta

Kontorsflytt i Stockholm

50% Rut-avdrag , skattereduktion för hushållsnära tjänster (privatpersoner)

Flytt och städ ingår i gruppen Hushållsnära tjänster där om du uppfyller villkoren har rätt till 50% skattereduktion på arbetskostnaden (rut-avdrag).

Med Rut-avdraget betalar du alltså bara 50% av arbetskostnaden. En stor besparing! Det personliga maxtaket för Rut-avdrag är, från och med 1 juli 2019, 50.000kr per år vilket motsvarar en arbetskostnad på totalt 100.000kr per person och år.