FLYTTA KUNGLIG MED
JORDGUBBSPRINSEN
Kontorsflytt
NORRKÖPING
Snabbkontakt
010 777 3000
Maila och fråga
Kontorsflytt i Norrköping
Varje vecka hjälper vi företag till nya lokaler. Ofta inom Norrköpings innerstad men även i förortsområden eller till eller från andra städer. Att flytta en verksamhet ställer högre krav på planering och koordination av flyttuppdraget. För vår del handlar det om att hitta flexibla lösningar för att anpassa vårt arbete till vår kunds arbetsgång.
ETT AV NORRKÖPINGS MEST REKOMMENDERADE FÖRETAG
9 ÅR I RAD!
Hemleverans av kontorsmöbler
Behöver ni hjälp med hemleverans av kontorsmöbler? Vi hjälper på Jordgubbsprinsen flyttfirma i Norrköping er att organisera och leverera hem era anställdas kontorsmöbler och utrustning.
Med anledning av FHM allmänna råd, väljer allt fler företag att organisera hemmakontor och vi hjälper självklart. Vi garanterar att alla våra anställda är noggranna med att använda munskydd och vara noga med handhygien. Kontakta oss eller skicka en offertförfrågan online och enkelt.
Minimera störningar
Vi eftersträvar alltid att minimera flyttprocessens störning på verksamhetsdriften. Målet är att kundens arbete ska kunna fortgå ostört under flytt-tiden utan avbrott. För oss är detta tillfredsställande utmaningar som kräver kreativa lösningar. Att utföra flytten under helger kan vara ett bra alternativ som löser många samordningsproblem.
Så går det till
Normalt erbjuder vi följande tjänster i samband med er kontorsflytt:
1. Packning av kontorsmaterial samt eventuella demonteringar och emballering av möblemang. Lägger grunden för en säker transport mellan adresserna.
2. Bärhjälp och Lastning, Säker lastning i flyttbilen inför transport.
3. Transport och lossning, Lossning och bärhjälp av gods till anvisad plats på det nya kontoret.
Kostnadsfritt kontorsbesök innan kontorsflytt
Efter en första kontakt inleder vi med ett kostnadsfritt kontorsbesök för att skapa bästa förutsättningar för ett kostnadseffektivt offerterbjudande. Under besöket går vi igenom era lokaler och noterar vad som ska flyttas samt era specifika önskemål. Vi lägger stor vikt vid att samla komplett information för att bygga en bra bas inför det fortsatta samarbetet.
Vår fokus vid kontorsflytt
Vår absoluta fokus ligger i transportera era tillhörigheter tryggt och säkert till er nästa verksamhetsplats. Under vägen dit tar vi fullt ansvar för att godset ska komma fram i samma fina skick som innan vi hämtade det. För att säkerställa detta plastar vi alltid in känsliga möbler och skyddar med flyttfiltar under transport.
Våra flyttkillar är utbildade hos oss och har erfarenhet att hantera ert bohag med omsorg, ansvar och respekt. Vi finns för er med flexibla lösningar och ansvarsfull och trygg hantering genom hela processen.
snabb offert
Skicka en gratis offertförfrågan online och enkelt så kommer vi höra av oss inom 24 timmar.
Kundservice
I vårt första telefonsamtal går vi igenom alla väsentliga detaljer gällande er flytt.
FAST PRIS
Med vårt fast pris kan ni känna er trygga med att allt ingår. Inga dolda avgifter tillkommer.
Magasinering vid behov
Sammanfaller inte utflyttningsdatum och inflyttningsdatum? Vi kan alltid erbjuda mellanlagring på vårt magasin i Hägersten. Här har ni trygg, torr och uppvärmd magasinering. Ekonomiskt effektiv magasinering när både inflyttning och utflyttning utförs av oss.
Detta ingår i kontorsflytt
- Transportörs- och ansvarsförsäkringar hos Svedea
- Flytt i enlighet med Kontor 2003
- Fritt lån av flyttkartonger
- Inplastning av känsliga möbler
- Skydd med flyttfiltar
- Fakturering med 30 dagars betaltid
Återvinning vid kontorsflytt
När ni flyttar, passa på att rensa bort det ni inte behöver! När vi ändå är på plats så hjälper vi er gärna med återvinning och återbruk. Vi hittar nya hem för era gamla saker och möbler.
Brinner för service
Vi brinner för service och lovar att göra vårt allra yttersta och bästa för att ge er en fulländad kundupplevelse.
Bättre vardag
Vår eviga strävan är att göra din vardag bättre och din flyttdag till en positiv och stärkande upplevelse.
Trygghet
Vi har full försäkring och hanterar alltid våra uppdrag på ett ansvarsfullt och tryggt sätt.
Familjeföretag
Vi är familjeföretaget som erbjuder komplett flytt och städservice i Linköping, Stockholm och Norrköping.
Alltid fokus på kunden
Från den första kontakten och genom hela processen ligger vårt fokus på dig.
Flexibilitet
Vi finns för dig med flexibla lösningar då varje uppdrag är unik.
Magasinering
Vare sig ni behöver mellanlagra i samband med flytt eller långtids magasinering så har vi utrymme för dig och er.
Uppriktiga Kundomdömen!
50% Rut-avdrag , skattereduktion för hushållsnära tjänster (privatpersoner)
Flytt och städ ingår i gruppen Hushållsnära tjänster där om du uppfyller villkoren har rätt till 50% skattereduktion på arbetskostnaden (rut-avdrag).
Med rut-avdraget betalar du alltså bara 50% av arbetskostnaden. En stor besparing! Det personliga maxtaket för rut-avdrag är, från och med 1 januari 2021, 75.000 kr per år vilket motsvarar en arbetskostnad på totalt 150.000 kr per person och år.